Müügi- ja tagastustingimused
Veebipoe Krispi.ee. (edaspidi Veebipood) omanik on Krispi Hetk OÜ (registrikood
17343916
).
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate
toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
Kõik hinnad on esitatud eurodes (€).
Hinnad ei sisalda kohaletoimetamise tasu, kui pole märgitud teisiti.
Hinnale lisandub tasu kauba
kättetoimetamise eest. Kauba
kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba
kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kõik poes pakutavad tooted on käsitööna valmistatud.
Toodete pildid on illustratiivse tähendusega. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse
vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete
kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab
tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates
tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud
kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse
sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba
kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul
teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse Eestisse. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav
hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad
üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu
jõustumist.
Erijuhtudel võib tarne võtta kauem aega, sellest teavitatakse ostjat e-posti teel.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust
taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on
juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud
kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja
toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises
poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses,
omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise
märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse
vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise
avaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise
põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt
vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele
järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi
jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba
kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel
arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks
oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi
saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud
Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist
erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis
ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus
taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind
veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või
puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Ostjal on õigus
puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe nädala jooksul veebipoe poole,
saates ekirja aadressile krispihetk@gmail.com Veebipood ei vastuta puuduste
eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud
kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood
puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood
ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud
kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva
jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber,
aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning
kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale
ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale
uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks
avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma
soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda
e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile
teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Andmeid käsitletakse vastavalt [Privaatsuspoliitikale].
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile krispihetk@gmail.com.
Müüja vastutab toote puuduste eest, mis olid olemas toote üleandmise hetkel.
Müüja vastab pretensioonile 14 päeva jooksul.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe
teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel
sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis
on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava
platvormi poole.